Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (881) Hverdag (484) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 5. februar 2018

På innkjøpslista i to år!

Da jeg begynte på en skole med to fysisk atskilte avdelinger, bestemte jeg meg for å kjøpe en fancy dokumentmappe som skulle sørge for at papirene (for ja, et og annet ark er det fortsatt) kom trygt mellom byggene... Etter sparing og planlegging kom den endelig i hus, dokumentmappen fra Louis Vuitton, litt stiligere en plastmappene :) (det eneste dumme var at jeg ikke fikk plukket den opp selv, haltepink som jeg er, Gunnar nøt nok ikke samme luksusfølelsen som jeg ville gjort da han hentet den... Men, jeg var i alle fall innom og bestilte den selv, OG ikke minst: paket den opp selv!)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar