Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

torsdag 20. februar 2020

Nye mord og mysterier i Østerdalen


Når nabo’n gir ut bok, så leser du. Morten skriver lett og ledig, sidene går fort unna. Jeg likte førsteboka, og på vel et døgn hadde jeg lest andreboka også.
Denne boken bygger på den første, så det er en fordel å ha lest den først. Det er utvilsom elementer hentet fra virkeligheten men mest fantasi (og noe ellevill fantasi).  Karakterene bygger utvilsom på mennesker fra virkeligheten, men jeg synes de er mer «innafor» i denne boken, den første kan jeg forstå om enkelte ble fornærmet av.
Jeg klarte knapt å legge ned boken etter å ha åpnet den, og det må jo være et godt tegn.
Løp og kjøp! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar