Søndag formiddag, det er varmt og vi er på vei vestover
Vi kjørte the Loop Scenic Road fra Tamiami Trail. Vi har hørt at den kun funker for wildlife spotting på vinteren, fordi sommeren er for våt. Men siden denne våren/sommeren så langt har vært veldig tørr, prøvde vi oss.
Det første vi møtte var en Florida-bløtskilpadde. Artige typer
Og endelig kunne vi vise Maren alligatorer også! Da senk skuldrene noen hakk, jeg føler jo at vi må i set minste vise gjestene våre alligatorer når de er på besøk. Men jeg husker jo også hvor vanskelig det var å finne den ene da jeg var her for første gang for to år siden!
Tett på
Så kom vi oss til Naples, og siden det var midt på dage , var det uteservering vi gikk for, av hensyn til Svipp og Laika.
Og vi fant et utrolig bra sted! Slice shop har et utrolig bra utvalg forskjellige pizzaer, og så bestiller du stykkvis. Slik får du en mye mer behagelig mengde mat enn når du må bestille hele pizzaer, og ikke minst så får du smake litt forskjellig. Vi tok to biter hver og smakte av hverandre
Gutta koser seg
Gunnar fikk for øvrig feiret farsdag dobbelt opp og fikk gaven en uke for tidlig, fordi jeg blingset. Men jeg hadde jo gledet meg sånn til å gi ham den nye t-skjorten med Svipp og Laika på! Er den ikke fin?
Sjekk den fine lampen/takdekorasjoneb!
Så gikk vi oss en tur i hovedgata 5th Street
En av butikkene hadde til og med en sovende katt ikledd skjørt i utstillingsvinduet sitt. Dette er et veldig high end område
Vi kjørte alligator Alley tilbake, fordi vi skulle besøke Elevated Boardwalk. Typisk nok klarte vi å bomme på avkjøringen, så det ble ikke noe av. Men flytende dessert på Dunkin fikk vi til! Laika ville også smake
Vi rakk til og med tur før det ble for mørkt ute da vi kom hjem
Vi rakk til og med en prat med nabohestene
Vi koste oss i den vakre solnedgangen