Etter å ha sikret overvekt i den nye kofferten til Maren også, gjennom handletur på Walmart (Walmart har så mye bra, alltid verdt en tur innom. Selv kom jeg hjem med to kjoler og en nattkjole jeg strengt tatt ikke trengte, men som var veldig fine, blå og billige…). Bar det av gårde til nærmeste sted vi kunne se fotballkampen! Med spanske kommentarer og foodtruck
Det ble fritert kylling til middag, det blir jo ikke så mye mer amerikansk enn det
Hurra!!! Å åpne VM med å vinne 4-1 var jo helt vilt! For en kveld!
Da jeg kom hjem, oppdaget jeg at jeg hadde hvitvasket penger… Jeg hadde sjekket lommene, men tydeligvis ikke godt nok… Men alle de sju 1$ hadde klart seg veldig fint!
Så etter å ha tørket over natten, hadde jeg plutselig masse happy dollars til Rotarymøtet dagen etter
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar