Skal på jobbetur til Chile igjen, først en tur innom Bit på Gardermoen for en godbit (eller 4 for 120 kroner ble det faktisk)
Soloppgang på vei inn til Chile
Andesfjellene er snødekte, det er jo vinter (høst = som november/desember i Norge) her nå
Ankom Chile (Vitacura byde i Santiago) klokken 0900 - what to do, hotellrommet var ikke klart. Måtte ta en gåtur i jobbeskjorta, opp på en høyde der Chilenerne går tur i helgen
Kjent figur

Enda mer kjent figur (San Cristobal)
Fikk tips av en kolega på jobben om å teste Pizzeria Tiramisu på Plaza Peru, og prøve rekepizzaen. Det smakte godt, men neste gang blir det parmaskinke tror jeg.
Søndagen ble det ny tur på åsen over byen, her fin utsikt mot Vitacura (bydelen der eg bor (som Frogner i Oslo)) og mot ndesfjellene:
Monument på toppen

Middag ble takeout fra en av favoritt-takeoutkjedene fra New York, P.F.Chang
Middag på hotellrommet
Frokost mandag morgen på flyplassen

Ankommet hotellet i Puerto Varas, sør i Chile = Patagonia
Det ble en tur her også ved en sjeden solmulighet
Vulkanen viste seg frem fra skyene
Vulkanens topp er i skyene, men resten synes. Det er et skisenter på vulkanen som de anbefalte her nede, kun 1 time unna. Prøvde ikke det.
Breakfast with a view fra hotellet
Retur - frokost på flyplassen i Puerto Montt
Flyplassen i Santiago
Air France hadde noen supergode kjeks med ost - de håper jeg å finne i en butikk en gang
Endelig hjemme igjen, og ut med fruen <3 og Svipp for å kose oss i sommervarmen i Sandvika: