Etiketter

Elgseter (319) Ferie (121) Hverdag (554) Jul (306) Krokskogen (242) Matauk (63) Reise (251) Salat (23) Saus (9) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (14) butikktips (59) hund (952) interiør (122) jakt (294) mat (463) new York (160) oppskrift (222) restauranttips (132) suppe (7) vinterpalasset (267)
Viser innlegg med etiketten Påskepynt. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Påskepynt. Vis alle innlegg

fredag 19. april 2019

onsdag 17. april 2019

Påskeris

Påskeegg på kvister med gåsunger mens solen går ned. Så fint! Eggene er faktisk fra NILLE og kostet en slikk og ingenting, skikkelig budsjettkupp!


fredag 5. april 2019

Påskenytt i heimen

Paljettharer i vinduet

Det var jo ikke sånn at vi hadde bruk for mer påskepynt, men... Da jeg var innom NILLE i går, og de hadde 50% avslag på all påskepynt, ble det vanskelig å stå imot... Så, noen godbiter ble med hjem. I helgen finner vi nok frem resten av påskepynten som har gjemt seg i skapet sitt også. Blir koselig det!
 
Var ikke disse pastellfargede eggene fine!?


Elsker jo snøkuler, så da måtte disse bli med hjem


søndag 31. mars 2019

Påske på Vinterpalasset


Ingen grunn til å holde igjen nå si... kjenner jeg blir mer og mer liberal med åra når det kommer til pynting til både jul og påske. Så, påskepynten (vi har ikke så mye her altså) kom frem på Vinterpalasset på fredag. Planen er å dra hit første påskehelgen (i følge tradisjonen), men uansett var det kjekt med litt gul/orange hygge nå.

Prancer gjør nytta som kvister til å henge pynt på

Påskegodt 

Påskekopper






søndag 17. mars 2019

Snart påske


Om du liker å pynte til påske, er det verdt å ta en titt på disse finingene! Europris selger store, , fine, påkledde, harehoppere i år til en trivelig pris. De to til venstre koster 299,- pr.stk., de to til høyre koster 249,- pr.stk. Så så fine! 

søndag 25. mars 2018

Påske på Vinterpalasset


Alle skal få

Lakka tømte egget sitt første kvelden... 

...og det gjorde Bamse også! 

lørdag 17. mars 2018

Ny påskehare

Å pynte til påske er stas! Se denne lekre påskeharen (nesten i naturtro størrelse) jeg fant på Mestergrønn! Bare 195,-, så løp og kjøp!