Om livet til oss på Elgseter. Hverdagsliv, uteliv med turer og jakt, reising, varierte oppskrifter og forskjellige tips
Etiketter
Elgseter
(319)
Ferie
(121)
Hverdag
(554)
Jul
(306)
Krokskogen
(242)
Matauk
(63)
Reise
(251)
Salat
(23)
Saus
(9)
Tilbehør til vilt
(6)
Tips
(49)
Viltoppskrift
(14)
butikktips
(59)
hund
(952)
interiør
(122)
jakt
(294)
mat
(463)
new York
(160)
oppskrift
(222)
restauranttips
(132)
suppe
(7)
vinterpalasset
(267)
Viser innlegg med etiketten Påskepynt. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Påskepynt. Vis alle innlegg
fredag 19. april 2019
onsdag 17. april 2019
Påskeris
Påskeegg på kvister med gåsunger mens solen går ned. Så fint! Eggene er faktisk fra NILLE og kostet en slikk og ingenting, skikkelig budsjettkupp!
fredag 5. april 2019
Påskenytt i heimen
Paljettharer i vinduet
Det var jo ikke sånn at vi hadde bruk for mer påskepynt, men... Da jeg var innom NILLE i går, og de hadde 50% avslag på all påskepynt, ble det vanskelig å stå imot... Så, noen godbiter ble med hjem. I helgen finner vi nok frem resten av påskepynten som har gjemt seg i skapet sitt også. Blir koselig det!
Var ikke disse pastellfargede eggene fine!?
Elsker jo snøkuler, så da måtte disse bli med hjem
søndag 31. mars 2019
Påske på Vinterpalasset
Ingen grunn til å holde igjen nå si... kjenner jeg blir mer og mer liberal med åra når det kommer til pynting til både jul og påske. Så, påskepynten (vi har ikke så mye her altså) kom frem på Vinterpalasset på fredag. Planen er å dra hit første påskehelgen (i følge tradisjonen), men uansett var det kjekt med litt gul/orange hygge nå.
Prancer gjør nytta som kvister til å henge pynt på
Påskegodt
Påskekopper
søndag 17. mars 2019
Snart påske
Om du liker å pynte til påske, er det verdt å ta en titt på disse finingene! Europris selger store, , fine, påkledde, harehoppere i år til en trivelig pris. De to til venstre koster 299,- pr.stk., de to til høyre koster 249,- pr.stk. Så så fine!
søndag 25. mars 2018
lørdag 17. mars 2018
Ny påskehare
Å pynte til påske er stas! Se denne lekre påskeharen (nesten i naturtro størrelse) jeg fant på Mestergrønn! Bare 195,-, så løp og kjøp!
Abonner på:
Innlegg (Atom)