Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (872) Hverdag (478) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (21) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 14. april 2019

Ny veggpryd


Etter å ha siklet på dette bildet en stund, bestemte jeg meg: påskeferiestart og lønningsdag faller på samme dag i år, da blir bildet mitt! Så, da Lakka, Bamse og jeg kjørte hjemmefra på fredag, tok vi jaktmobilen og ikke Teslaen som vi pleier å kjøre på langtur (fordi det er gratis). Vi måtte jo være sikre på å få plass. Og, med en gang ledermøtet var ferdig fredag ettermiddag, kastet jeg meg i bilen og dro til Kokrliko: og der hang bildet fortsatt! Puh! Vi fikk det bak i bilen, pakket det inn i noen pledd og raste avgårde til Gardermoen. Gunnar fikk beskjed om å ta en titt bak på planet før han satte seg inn, og heldigvis ble han veldig fornøyd med overraskelsen! 
Vel fremme på Vinterpalasset fikk vi opp to skruer (det er tungt!) og så kom nyanskaffelsen opp på plass. Vi er kjempefornøyde, den passer jo perfekt sammen med trofeer, skinn og puter som vi har der fra før! (Og bildene som har fulgt oss siden innflyttingen har nå fått ny adresse i gangen, de passer perfekt der også!) 
Dette er «one og a kind», og ekstra moro er det selvsagt når du vet hvem som har laget det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar