Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (872) Hverdag (478) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (21) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 31. oktober 2021

Premie i posten!

 


Det er ingen hemmelighet at jeg elsker varme og fine klær! Derfor følger jeg Skinnlue på Instagram, de har masse tøffe og fine kvalitetsskinnluer. I oktober var jeg så heldig å vinne en valgfri lue derfra. Jeg brukte litt tid på å bestemme meg, fordi de har så mange fine luer å velge blant. Men, til slutt endte jeg opp med å velge meg Pasvik fordi den hadde en fargekombinasjon jeg ikke hadde fra før, i tillegg til at klaffene er ekstra lange, så de ligger dobbelt under haka. 
Fredag kom den i postkassa, og dermed lever de også opp til «rask levering», som det står på hjemmesiden. Måtte teste den på med en gang jeg fikk den, jeg er jo skikkelig tjukk i huet, så ingen garanti foe at det passet. XL var supert på mitt hode, og ellers var lua både fin og varm, så da er det bare å glede seg til vinteren! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar