Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (872) Hverdag (478) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (21) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

lørdag 27. mai 2023

USS Gerald R Ford

 

På vei hjem fra foreldremøter og miniskoledager for høstens skolestartere fikk jeg så lyst til å se verdens største krigsskip jeg også. Så da bestemte jeg meg for å legge dagens tur til et sted langs Oslofjorden. 

Jeg hentet Svipp hjemme og hørte om Gunnar også ville være med, han var på jobbmiddag i Oslo, og det ville han, så jeg tok med en jakke og kjørte innover. Etter å ha plukket med oss Gunnar, kjørte vi i saktegående kø utover Mosseveien. Vi fant en liten parkeringsplass på venstre hånd ikke så lenge etter Ulvøysundet og spaserte på fotgjengerfeltet langs Mosseveien derfra. Vi endte opp på Katten. 

Det var spennende å se dette svære skipet! 

Nysgjerrig som jeg er, ville jeg se på hangarskipet, og Svipp måtte følge med! 

Svipp syntes det var veldig spennende! 


Prøvde med dogfie, men da ville Svipp tulle, kose og klemme 

Gruppebilde! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar