Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 29. april 2019

Camp Villmark


I helgen ble Camp Villmark arrangert på Lillestrøm. Vi tok turen, for å titte litt og kanskje ta medmor hjem? Slikt utstyr er ofte ganske dyrt, så gode messetilbud er ikke å forakte. Og så er det veldig kjekt å kunne se, ta på og prøve slikt du er interessert i. Jeg hadde noen ting jeg var spesielt interessert i og kunne både kjøpe, avskrive og finne ut at slik ønsker jeg meg i løpet av besøket. Det jeg hadde håpet å se på, en sit on top kajakk, hadde de ikke inne. Men Packrafts var det flust av, men det frister ikke like mye, men moro å løfte på noen slike også, lette saker!
Aktuelle soveposer og truger hadde også gode priser, men det kunne jo ikke bli alt på en dag. Utstillingen er delt i tre rom, og det var faktisk veldig kjekt. Det gjør det litt lunere og oppleves mindre kaotisk. Masse turutstyr, klær, kanoer, fiskeutstyr, hunder og jaktutstyr. Verdt å ta turen!

Vi fikk tatt en titt på Hero Camper igjen. Et morsomt konsept, og Gunnar hadde egentlig tenkt at jeg trengte en slik til bursdagen min. Men slik det er pr. i dag, kunne vi bestemme oss for å avstå, i denne omgang i alle fall. Artig konsept, men vi klarer oss godt med lavvo, bil, hytte og hotell, for nå. 

Og så ble det en Swazi-Anorakk! Denne har fristet leeeenge, men er ikke å finne i «vanlig» butikk, så jeg hadde et ønske om å få prøve her. Og vel, etter å ha tatt den på, ville den ikke av igjen. Den ble rett og slett med hjem. Samme fasong som vømmølsanorakken som er veldig god å ty til på kalde dager. Denne vil være fin allerede fra reinsjakta og utover høsten. 
-Lydløs
-Perfekt farge
-lang, så den har «innebygd sitteunderlag»
-Stor brystlomme med åpning fra begge sider, gir «muffeeffekt»
-hette
I tillegg kjøpte jeg med en VIDDA-stol. Har fulgt dem på Instagram over tid, og ryggstøtte ved bålet har fristet lenge! Jeg fikk til og med med retrokopp på kjøpet! Gleder meg til å prøve «på ordentlig». 
I tillegg ble det med en t-skjørte og en collegegenser i samme farge som anorakken. Fine, gode og rimelige, og ikke minst: jeg hadde kledd meg for varmt da jeg kom 😉

Vi gikk for middag og dessert på Strømmen storsenter, gode og mette trillet vi ut 


På Eataly på Strømmen storsenter anbefales parmapizzaen på det varmeste, men husk å bytte ut rød saus med hvit, knallgodt! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar