Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (881) Hverdag (484) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

tirsdag 23. juni 2020

Markering av 7 års skolegang

I disse tider er det meste rart... også når det er snakk om det blir mulig å markere 7 års skolegang for avgangselevene våre... Begrensninger på antall mennesker, hvor tett man kan være, bespisning, elever som ikke har øvd på forestilling også videre osv...
For det første må det være en arrangementansvarlig, da blir det fort ledelsen, og da blir det fort meg da... Siden det blir jeg som får «peset» om noe endte med å ikke gå greit...  Så må det planlegges, i en hverdag der alt endres, fra dag til dag. Beskjeden om at det ble mulig med en form for markering kom i mai, mye har endret seg siden...
Men, det ble en halvtime på hver klasse, begge foreldrene fikk være med (det ble avgjort to dager før), påmeldingslisten og oppmøte samsvarte, elevene sang om å være venner og danset en sang fra Grease (som skulle vært oppsetningen, om alt var som normalt), det ble is, det ble taler fra lærere og rektor, foreldrene fikk takket lærerne, vi fikk dekorert bra og elevene var blide og fornøyde og de som ville fikk pyntet seg. Da kunne man puste lettet ut da kvelden var omme.

Tips: ballonger er en utrolig kul dekor som holder seg like din i all slags vær. Jeg bestilte våre fra Festlige ting og kan anbefale dem videre på det varmeste! Hvem ønsker seg vel ikke en ballongbukett å holde i hånda?
Jeg bestilte fire ballonggirlandere, som jeg selv festet sammen til en stor (fikk med sene til det fra leverandøren). 

Jeg valgte regnbuefarger for å symbolisere at «Alt blir bra»


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar