Etiketter

butikktips (55) Elgseter (315) Ferie (117) hund (879) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 17. august 2020

Mat fra Kajsa’s deli

 



Planen var jo å kjøre kick start på fagfornyelsen med hotell, forelesere og stor middag for alle. Men slikt kan en jo ikke drive med i disse tider... Så hva gjør man da? -og med oppblomstring i samfunnet skulle ikke vi ta sjansen og samle personalet i et rom en gang. Jeg ville ikke ta sjansen på å være ansvarlig for et helt personale i karantene. Så hele utviklingsingeniør har foregått teamvis, inkludert det sosiale arrangementet. 
Men, hvordan kan man organisere det på et vis som sørger for at det fortsatt blir litt ekstra stas? Piknik-kurv til hver team slo meg, men hvordan ordne det til så mange? 
Så tenkte jeg på noen som er så gode på mat, både smak og presentasjon, som holder til i nærheten: Kajsa’s Deli ! Og som de leverte! Lekre piknikbokser, vakkert vann (ja, det er mulig), søte donuts og nydelige (alkoholfrie) Belinis. Ferdig pakket i fine poser, ferdig pakket til hvert team med bestikk og meny.Og vi var alle storfornøyde! 
Kajsa’s leverer også catering, da med fargerike keramikkfat, fresh mat og fargesprakende blomster!  De har en egen butikk og der kan du bestille og hente mat. Om du vil servere noe ferdig som er litt utenom standarden, så anbefales Kajsa’s på det varmeste! 


Administrasjonen var hjemme hos oss. Siden maten var så lettvind, måtte jeg ordne en liten goodiebag fra meg selv på siden da 

Freshe donuts til dessert, med karamell og jordbær

Men disse her! Disse kunne jeg drukket dagen lang! Alkoholfrie belinis, at svært godt alternativ for sjåføren eller bare på en solskinnsdag 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar