Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

lørdag 7. april 2018

Ting skjer!

Dette kneet med korsbåndet... Ting skjer ikke så fort, men de skjer... Etter legens anbefaling purret jeg på ortopedisk avdeling på torsdag, siden jeg ikke hadde fått innkalling til vurdering av ortoped enda. Et diffust svar var alt jeg fikk... Det fine var at jeg hadde time til fysioterapeut på torsdag, konsultasjon. Saken gjaldt spesielt kne men også ankelen (på samme side), som ikke har vært bra siden kraftig overtråkk i august 2015... Fysioterapeut fikk se resultatene fra MR og tatt mange fysiske tester. Utrolig hvor svakt et skadet bein kan bli på 2,5 måned! Han tøyde, bøyde og strakk på ankelen og så fikk jeg med seks øvelser jeg skal gjøre i den kommende uken. Ingen store krumspring, men godt å føle at en gjør noe som er med på å skape en utvikling! Ny time på torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar