Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (882) Hverdag (484) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

tirsdag 29. mai 2018

På vift


Torsdag hadde Hilde og jeg teatertreff i Oslo! For en deilig dag! Solskinn, gave til meg selv (har stått på ønskelisten leeenge, bestemte meg for at det ble årets sommergave til meg selv: jeg må jo tross alt gå på flate sko i sommer, og da bør de jo være fine også)), deilig middag, herlig selskap og et utrolig sterk, vakkert, gripende og flott stykke.

Stykket heter Utafor og går på Det Norske Teateret denne våren. Det handlerom utenforskap, og vi får høre fire historier om utenforskap. De som forteller historiene er de som selv har levd dem. Hele stykket starter med en intro der vi fikk høre glimt av situasjoner som vi som skolemennesker har møtt på, alle glimtene. Sterkt, fordi det burde ikke vært slik.

Middag på  restaurant Løve, som ligger på DNT, var upåklagelig! Anbefaler å spise der om du skal se noe der, praktisk å slippe å løpe til teateret etter du har spist samtidig som at maten er knallgod!

Lefse og smør til forrett, uvant og veldig godt!

Kamskjell og asparges

Utafor
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar