Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

tirsdag 28. mai 2019

Siste mailørdagen


Vi startet med en tur, Rognliarunden. Sauene var veldig nysgjerrige på min imitasjon av lam... Og så er det alltid fint å gå stien der da.
Vel hjemme var det tid for dugnad! Låven som falt sammen forrige vinter har bare blitt liggende i en haug siden. Nå var vi en stor flokk med folk fra Elgseter som løftet, ryddet, kappet, brente og kastet. Veldig effektivt og hyggelig!
Etterpå kom Erling Kristian gående, Lakka ble lettere sjokkert og veldig fornøyd! Så ble det en bra kveld på

Flokken kommer løpende! Bææææææ! 

Trolsk på Krokskogen

Dugnad
 

Dugnadsmat  må til! Ikke ante jeg at vi kom til å bli så mange, så pinlig berørt må jeg innrømme at jeg ikke hadde forberedt så mye bevertning... Men, en kurv med vafler, kaffe og saft kunne jeg få raskt i stand! 
 

 

...etterpå skjøt vi litt... Moro med selvanvisende blink! 
 

Stas at onkel kom! Særlig stas når han delte med seg av vaffelrestene
 

Se på meg se på meg! 
 

På spørsmål om han ville ha en tekopp, svarte lillebror med overdreven engelsk aksent... Storesøster tenkte da, at han skal få det han ber om... Så, da ble det te, på britisk maner. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar