Etiketter

butikktips (58) Elgseter (318) Ferie (120) hund (923) Hverdag (501) interiør (119) jakt (242) Jul (301) Krokskogen (240) mat (452) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (233) restauranttips (130) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (264)

søndag 8. september 2024

Bahamas - paradise island

Jeg gjør meg lit kjent i nærområdet. Bahamas er bare en knapp time med fly fra Miami. Det er neppe et sted vi besøker med hunder så da tenkte jeg å utforske det litt før resten av gjengen kommer.

Paradise Island er en liten øy utenfor hovedstaden Nassau, her er det resort som Atlantis og Warwick, jeg bodde på Warwick. Det var lavsesong så mye ledig plass på resorten, selv om det var labor day weekend. 

Jeg fant meg en strand, måtte gå 2 km men det er det få som gidder her så da hadde jeg stranda helt for meg selv. Skikkelig flått, 30 graders vann og perfekt sandstrand. 


Her er Atlantis, med brygge for yachter på hundre meter og mer.





Vasser på vei bortover stranda (public beach som heter Cabbage Beach - de fleste strendene hørte til resortene og private områder).

2 km nedover var jeg helt alene i en bukt på 1 km.

Fin utsikt i alle retninger. En golfbane på oversiden, men så bare 2 golfere.

Warwik resort - lite press på fasilitetene



Tur langs Cabbage Beach


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar