Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

tirsdag 27. juni 2017

Thai-dag!

Mandag endte opp som rene temadagen for oss, temaet var Thai. Etter at undertegnede var levert på jobb mandag formiddag (vi kjørte rett fra hytta) ble hun også hentet på ettermiddagen. Først bar det til dyrlegen for runde to med ormekur, når leverposteien (med pillen i) kommer fra mor, våget Lakka seg til å ta den også, så vi slapp tvangssvelging denne gangen.
Etterpå dro vi til Sandvia og spise middag på Tuk Tuk: green curry og stekt ris, mmmm... Så avsluttet vi utflukten vår med thaimassasje hos Krabi Thaimassasje i Sandvika (underetasjen på kommunegården), fantastisk! Oppdaget siden på Facebook ved en tilfeldighet i forrige uke, helt genialt: de har åpent til 22.00! -da er det gjennomførbart i hverdagen også! Det koster 500,- for en time (forskjellige typer massasjer), og da snakker vi en hel time. For pensjonister/uføre/studenter koster det 400,-, men da må timen være før 14.00. Med stiv nakke/skuldre/rygg tok jeg en sjanse og hørte om de tilfeldigvis hadde ledig samme kvelld, og det hadde de, til og med for to. Så etter en time på benken kunne vi vandre hjem, litt ømme, og med skuldrene et-par hakk lavere enn da vi kom. Stedet er absolutt ujålete, litt som i Thailand egentlig, og det er helt greit: her er det nemlig behandlingen som er det viktigste. Anbefales!