Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (887) Hverdag (485) interiør (115) jakt (239) Jul (301) Krokskogen (237) mat (448) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

lørdag 9. desember 2023

Julegensere 2023, part 1

 

1.desember: en favoritt som jeg kjøpte i fjor. KappAhl

4.desember: ny for meg, men kjøpt brukt på Tise. H&M-genser som jeg var for  å skaffe mens den var i butikk,  men heldigvis var det som noen som skulle selge sin noen år senere

5.desember: gammel genser fra H&M med Mikke Mus. For meg er Disney veldig julete, ikke så rart kanskje, siden Disneykavalkaden er en viktig del av underholdningen på julaften 

6.desember: gammel genser. Elevene elsker «pelsen» og den utstikkende røde nesa (den lagde ikke lyd)

7.desember: jeg gikk på en smell med en helt ny julegenser oi år også… Reklamen hadde knekt kosen for hva jeg er interessert i om dagen, og puttet denne i Facebookfeeden min, den klarte jeg ikke å motstå… Wlsker fargen, fasongen, det enkle mønsteret og ikke minst den kule halsen! En genser fra Only, bestilt gjennom ASOS 

8.desember: en gammel favoritt avrundet uken for min del. Kombinerte den med paljettskjørt og nye gevir 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar