Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 21. november 2021

Confettibird


Norsk design, feminine snitt, noe som ikke alle har. CONFETTIBIRD! Jeg lot meg imponere av en tidligere kollega for noen år siden etter at hun la ut bilder av en rålekker kjole hun hadde kjøpt seg. Og bestilte meg en svart kjole på nett som brukes til både hverdagsfint og fest. Siden den tid har de fått en butikk på Aker Brygge. De oppdaterer lokalene sine når nye kolleksjoner kommer inn og julekolleksjonen har vi ventet på en stund nå… Jeg hadde til og med sendt en tiggemelding om at Prinsesseklubben burde få komme på åpningsfesten. Vi var innom for å se på onsdag, men da var det fortsatt stengt. Det har rett og slett vært forsinkelser i leveransen, og dermed utsettelse av åpning. Endelig kom varene, og siden det hele ble litt brått, rakk de ikke å rigge nor arrangement. Men, jeg fikk en hyggelig melding om at de satte pris på initiativet og dermed fikk vi 20% på alle varene for oss fire i helgen. 

Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe meg noen kjole, men ble med inn som reisefølge for å se og være selskap. Men du vet, som kommer du dit da, og ser noe som ser helt nydelig ut, så må du prøve, og dermed skjærer resten av planene seg lett også…  Men, det var 20% da, og jeg elsker kjolen! Lekker til julepent med pumps og fint til sommeren med sandaler i tilleg til hverdagsfint med både ankelstøvletter og grovere støvletter. Storfornøyd! 

 

De hadde fått inn et eksemplar av denne i dette materialet, i riktig størrelse. Det gikk som det måtte gå. 

Trykk her for å handle på nett


Fine lokaler, nypyntet til julekolleksjonen 

Ved siden av Confettibirdbutikken er det åpnet en pop up store, Christmas Cirkus, av hun som driver Confettibird og ei til. Frodig og gøy, verdt å titte innom. 

Tar julelandsby til nye, rosa, høyder! 



Og er du først der, stikk over gangen til You & I, masse fint! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar