Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (866) Hverdag (471) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (20) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 11. april 2022

Kveldsjakt på bever

 

Ei lita kveldsøkt i fantastisk vær! Og beveren kom og gikk igjen (se over), akkurat der jeg hadde tenkt jeg skulle komme i land da jeg rekognoserte tidligere på dagen. Men, for det første så den for stor ut, i tillegg gikk den ikke lenger unna vannet enn på bildet over, så da ble det med en fin naturopplevelse. Senere kom fossekallen x2 og kvitret, flørtet, dykket og koste seg på isen. Det var nydelig vær og temperatur mesteparten av økten i solnedgangen og kaldt den siste timen etter at solen hadde takket for seg, men det var jeg kledd for. 


Helt ferske reinsspor i sporene våre fra da vi gikk ut dagen før


...veldig spennende, syntes Svipp!

Fossekall x2

Det gode liv

Godt kledd, med godt selskap i ryggen (han holdt seg helt stille og rolig, veldig flink på post)


Solen forsvinner...


Må skryte litt av turskolen fra Vidda of Norway , utrolig kjekk å ha når du skal sitte stille en stund. Da gjør det seg med ryggstøtte og god isolasjon i bak og rygg. (Når jeg har med teltet, flater jeg den bare ut, og da funker den fint som underlag i forteltet)

Månen er fremme, på tide å gå hjem

På vei tilbake til "pick up-point"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar