Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (891) Hverdag (485) interiør (115) jakt (239) Jul (301) Krokskogen (237) mat (448) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (228) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 14. august 2023

De Nordiske Jakt- og fiskedager 2023

 


Tradisjonen tro: de nordiske jakt og fiskedagene på Elverum, andre helgen i august. Verdens koseligste friluftsmesse i de koseligste omgivelsene. Gode tilbud, muligheten til å se og prøve og åttefelts trivelige folk, kjente og ukjente, er grunnen til en tur. Jeg var spent på oppmøtet, med tanke på vannstanden rundt omkring, men ut fra hva jeg så, var det ikke mange som manglet. Moro var det å se tispene i ringen også, lenge siden sist jeg var med, men om et år, regner jeg med at Laika stiller på lørdagen. 


Kul kunst i museumsbutikken. Denne kunne jeg tenke meg å prøve å lage selv

Svipp og Laika fikk så mye kos og oppmerksomhet! Selvsagt blir det mest på valpen, men folk er veldig flinke til å huske på storebror også, og han er ikke vond å be

Vi følger med på utstillingen 

BIR og BIM

Laika var over seg av begeistring for å treffe oppdretterne sine igjen ! 

…og over å møte igjen Krutt. Sist de møttes (på sommerfesten i juni) var hun veldig liten. Men nå var det full fart. Disse to skal få mye moro på jakt sammen i årene fremover

Krutt og Laika



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar