Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

lørdag 29. oktober 2022

Bursdagshelg

 

Det ble en fin tredagers bursdagsfeiring! Tradisjonell oppvåkning med frokost og pakker på sengen. En koselig jobbdag! Middag på Elverum. Hyttekos. Fjelltur. Tid med familien. Høstens reinstrofe på veggen. Middag med kaker. Burgerkingfest på søndag. Bare kjekt! 

Te, kaker og pakker på sengen! Så koselig start på bursdagen!  Og så fikk jeg beskjed om at vi skulle til Vinterpalasset i helgen 

Rød løper, flagg og pakker møtte meg på jobb 

Svipp og jeg underviste 4. trinn om jakt 

Førsteklassehender

Bursdagsmiddag på Steinbua 

Bubble tea til dessert


Solen kommer opp på Vinterpalasset

Godt og varmt foran ovnen 


Vi startet julesesongen! Alene Hjemme på skjermen og julebrus, berlinerkranser og klementiner til brunsjdessert (etter toast) 

Lørdagstur rundt Storkletten 


Kos



Jan hadde med høstens reinsgevir! Det fikk topplasseringen, over åpningen til gangen 

Gunnar serverte elgbiff til middag


Gunnar og mamma serverte kaker

Og, det var Nordlys ute! Jeg fant meg endelig en app som hjalp meg å fange nordlyset med mobilen min! Slow Shutter heter den, det gir muligheten til lang lukketid

Søndagsturen gikk innover Ledsagervegen 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar