Etiketter

butikktips (55) Elgseter (315) Ferie (117) hund (879) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

lørdag 3. juni 2023

John Savio

 


I vår var jeg så heldig å vinne (nok) en Instagramkonkurranse! Jeg melder meg bare på konkurranser der jeg virkelig har lyst på premien, og dette bildet har stått på ønskelisten i mange år (riktignok i svart/hvitt, men fargene vokser på meg), «Alene» av John Savio. John Savio har flere utrolig vakre bilder av rein, men dette er en start i forhold til trykkene. 

Det er i størrelse XL, så jeg må ut for å finne ei ramme på 70x50, så skal det få en plass på Vinterpalasset, hvor reinsbildene våre henger. 


På grunn av at premien var forsinket, fikk jeg faktisk med et bonustrykk også, en gave til en verdi av 3000,-, det skal en ikke kimse av! Så jeg er veldig fornøyd med Artattack både med produktet som jeg vant (motiv, papirkvalitet, størrelse…) og den utrolig gode servicen de har gitt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar