Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (883) Hverdag (485) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (448) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

torsdag 15. juni 2023

Onsdag

Hjemmedag med jusseksamen. Har prøvd å holde fokus, men mister det lett når jeg sitter på jobbPC’n, men innen jeg la meg, litt utpå natta en gang, hadde jeg skrevet en del på alle tre oppgavene. Svipp har ligget i gresset i skyggen av hekken 3/4 av dagen og inne på kalde gulvfliser resten av tiden. Han går på kortison nå etter ørerensen, og det ik kombinasjon  ed varmen, gjør det godt å kunne gå ut og inn som en vil, for å drikke masse og det som følger av det. 

Gleder meg til å bli ferdig

Frokost blir det tid til da, grillet brioche med trøffelost og norske jordbær

 

Plukket to flått av Svipp! Gunnar er sendt på oppdrag for å kjøpe inn flåtthalsbånf i morgen 

Godt og svalt inne 

En liten tur til kvelds, inne igjen litt over midnatt. Veldig deilig temperatur


Da jeg hørte nattevandrere hoie oppe i Langebrukleivene, valgte jeg å kaste inn håndkleet for dagen. Ikke veldig mørkt på natta nå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar