Etiketter

Elgseter (319) Ferie (121) Hverdag (554) Jul (306) Krokskogen (242) Matauk (63) Reise (251) Salat (23) Saus (9) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (14) butikktips (59) hund (952) interiør (122) jakt (294) mat (463) new York (160) oppskrift (222) restauranttips (132) suppe (7) vinterpalasset (267)

søndag 28. juni 2026

18.6.26

 

For første gang i historien vår her, var det altså en båt som tøffet bortover kanalen! Den var nok på jobb, men vi vet ikke for å gjøre hva… 

Lette på trykket med cowgirlen 

Vi dro til Royds for brunsj! Så ble det litt kos for Svipp og Laika også

Maren elsker kaffe, så hun måtte prøve den lokale spesialiteten: Cafecita, Cubansk kaffe. Siden jeg bad om det, trodde servitøren tydeligvis at vi skulle ha to… Så da ble det på meg også. Men det gikk greit, dette er jo «hele koppen full med sukker og to dråper kaffe». Så det blir mer som konfekt 



Jeg gikk for hvitløksreker med ris og «plantains»(=stekte bananer). Overraskende bra kombo

Er man cowgirl, så er man cowgirl. Det ble photoshoot med Maren på oksen 

Svipp er dagens cowboy, han kler jo alt

Lek og moro i hundeparken 


Gruppebilde

Etter at hundene hadde landet hjemme, skulle vi til outleten for å titte litt. Jeg innså på veien at vi ikke hadde besøkt Cracker Barrel under besøket, så da dro vi en tur innom for litt shopping i butikken og en titt innom restauranten. Erkeamerikansk og veldig gøy! Men jeg ble overrasket da jeg oppdaget Mummi i hyllene! -positivt overrasket, så klart

Når du finner ku-bukser til en hundrings, er det bare å slå til! 

Og så er det jo to hjemme i Norge som venter på mamma’n sin. Så det ble litt gaveshopping også 

Jeg har alltid sett for meg kameleoner i iguanagutt-størrelse Disse var i alle fall ikke det. På størrelse med en liten firfisle… 

Til middag tok vi med burritos fra Chipotle, så koste vi oss med det hjemme. Sammen med de små grå, Gunnar og Yellowstone. En bra avslutning på dagen 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar