Vi jobber ikke sene kvelder i disse dager. Gunnar disket opp med te og påskehare på verandaen da jeg kom hjem, og her ble vi sittende i et-par timer. Herlig!
Om livet til oss på Elgseter. Hverdagsliv, uteliv med turer og jakt, reising, varierte oppskrifter og forskjellige tips
Etiketter
Elgseter
(319)
Ferie
(121)
Hverdag
(554)
Jul
(306)
Krokskogen
(242)
Matauk
(63)
Reise
(251)
Salat
(23)
Saus
(9)
Tilbehør til vilt
(6)
Tips
(49)
Viltoppskrift
(14)
butikktips
(59)
hund
(952)
interiør
(122)
jakt
(294)
mat
(463)
new York
(160)
oppskrift
(222)
restauranttips
(132)
suppe
(7)
vinterpalasset
(267)
Viser innlegg med etiketten Elgseter. Påske. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Elgseter. Påske. Vis alle innlegg
tirsdag 30. mars 2021
Godværsdag
onsdag 8. april 2020
Blåveisen blomstrer
Etiketter:
Elgseter. Påske,
Påske,
Påske 2020,
tur,
Vår
onsdag 28. mars 2018
Abonner på:
Innlegg (Atom)


