Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (880) Hverdag (484) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

torsdag 11. januar 2018

For kaldt for bilen...

2 av 3 morgener denne uken har ikke Vitaraen startet... -typisk at det skjer en uke Gunnar og den andre bilen er borte... Mandag fikk jeg skyss til og fra av Jurec. I dag fikk jeg kastet meg med i bilen til dalen med Magdalena, tok drosje fra Shell på verket til jobb, klarte selvsagt å glemme lommeboken i drosjen (så den må hentes på Grønland politistasjon i morgen...), og tok drosje hjem fra jobb i kveld... Nå satser vi på at temperaturen holder seg høy nok til motorvarmer er installert! -i dag gikk 20% av prisen på en ny motorvarmer til drosje... Haff...
-16 7.30..., det hadde vært 20 i løpet av natten...
 
Sene kvelder med jobb om dagen... 00.15 var gråtassene og jeg tilbake fra tur, da hadde Jurec fått liv i bilen igjen og den stod og gikk. Heldige oss som har så gode hjelpere! 

Politiet...

...og jeg fikk igjen lommeboken! Nå er livet tilbake til normalen: bilen går og det kommer den til å fortsette med siden det blir mildvær fremover og lommeboka ligger i veska.
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar