Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (880) Hverdag (484) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

lørdag 6. oktober 2018

Rituals

 Denne godbiten som jeg fikk i gave fra Marte har jeg spart på lenge, fordi det er stas å kunne åpne noe helt nytt med mange deilige produkter i samme serie. Torsdag i høstferieuka jobbet jeg hjemmefra på grunn av arbeid med nettet på skolen, da hadde jeg god tid i dusjen etter en løpetur med gråtassene, og da passet det med en ekstra touch av luksus. Før har jeg brukt den grønne (Rituals of Dao), en perfekt sommerlukt, men nå når høsten kommer er det godt med litt mer tyngde. Da passer det godt med en kombinasjon av roser og honning!
Og så er jo gaveeskene fra Rituals så fine også da, en gave i seg selv!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar