Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (872) Hverdag (479) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (21) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 14. oktober 2018

Oslo Fashion Outlet i Vestby

På helgens guttetur til Sverige, fant de tobeinte ut at det var på tide med en tur til Vestby for litt outletshopping snart. Så da ble det shoppingtur på mandag da! Middag på Dolly Dimple's, for så å nihandle i to timer til de stengte. Tradisjonen tro var det lite vi trengte, men vi kom hjem med mye. I mine poser var det mellom 50 og 70% rabatt på alt! -godt fornøyd med resultatet!


Grønt har jeg bare ikke fått meg til å bruke før, det har vært til jakta og ferdig med det... nå har jeg fått hetta... Skalljakke og bukse fra Stormerg, Lue og hals av merinoull fra Devold og verdens beste (og kuleste?) hettejakke i ullblanding fra Lundhags.

Disse ulltrøyene fra Devold er geniale! Med hette og dermed varme i halsen og litt ekstra lengde, gjør at jeg like godt kjøpte to med en gang. Halv pris! Modellen heter Devold Patchell woman hoodie.

Devold Varde i en superfrin gråblå farge, lett bukse fra Stormberg til 399,- og skihansker fra Swix for 199,-

Svarte ankelstøvletter forbruker jeg minst et par av i vintersesongen, nå trengte jeg nye, da syntes jeg disse fra Tommy Hilfiger ble veldig bra!

A&C har også utsalg der, 70% på alt!

Middagen går ned på høykant!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar