Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (872) Hverdag (478) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (21) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

onsdag 13. november 2019

Opp Langtjennatten


Ikke noe nærkontakt med elg eller hjort på lørdag, men fint ute da, selv om det var superglatt i den bratte lia. Jeg holdt meg stort sett på beina, Lakka holdt godt tempo i bratta. Bålhygge da vi kom frem til veien, og så hadde dagen plutselig gått. 




Undertegnede slet/sliter med en da gryende forkjølelse, så motbakken var tung! Så tung at da jeg fant en passelig pinne, ble den til en vandrestav. Enten har alderen innhentet meg, eller så var jeg rett og slett begynt å bli syk... 

Lakka lurer fælt på hva Kjell Ove har gjemt på lasteplanet sitt...

Halling og Lakka ligger "anføttes"

Nysgjerrige Storm

Storm gjør seg til for Lakka

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar