Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 4. november 2019

Krenket


På onsdag møttes Hilde og jeg i Oslo for en matbit etter jobb og å se Krenket på Nationaltheatret. Vi endte opp med velsmakende mat i kjelleren på Paleet (mat for de fleste, der du kan bestille fra alle tre restaurantene (italiensk, japansk og gastropub) uavhengig av hos hvem du sitter.
Krenket var annerledes enn hva jeg hadde forestilt meg (uten at jeg kan definere hva jeg egentlig så for meg) men et interessant stykke. Stedet er Manhattan og temaer som religion, identitet, kjærlighet, fordommer, historie, skam og terror berøres. Stykket varer i bare 1,5 time og skaper refleksjon hos publikum (definitivt verdt å sette seg ned en time i etterkant med den har sett det sammen med). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar