Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (876) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

fredag 25. juni 2021

Sommerklar hage

 

Vi er borte hele juli, derfor bruker jeg ikke penger på masse blomster i potter og urner. Det eneste jeg planter i potte, er mynte, fordi den sprer seg som besatt og overtar for alle andre om den plantes i bed. 
Men noen årsurter til urtebedet og to stauder ble det (endelig fant jeg igjen rosa valmue, det har jeg lett etter i mange år etter at noen ved en feiltakelse hadde fjernet den jeg en gang hadde fått tak i)
Og så ble det rett og slett en potte kunstig strå og en kunstig sukulent og litt annen utepynt. Vi har funnet ut at vi investerer heller i ting som holder seg i flere år og vi er heldigvis der at vi synes det også er fint ute. Så dette ble årets hageinvestering på Elgseter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar