Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (891) Hverdag (485) interiør (115) jakt (239) Jul (301) Krokskogen (237) mat (448) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (228) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 1. oktober 2023

Elgjakt, dag 5


En energiløs dag. Endte med tidlig hjemreise og svaret jeg forventet kom rødt på hvitt på covidtesten… 

Rolig morgen på post, tungt nok å gå 100 m opp. Rikelig med ull under, gjorde at temperaturen var ok

Fine farger ute nå

Prøvde en liten tur med Svipp også, men det virket som vi var like daffe begge to… 

Var innom Kiwi for å handle med noe å putte i munnen på tur hjem (smaker ingen ting, men godt å ha noe «å gjøre» for å holde seg våken…) Syntes disse bukettene var så fine, så da ble det med hjem, følte jeg trengte det, når formen var skral… 

Kom hjem og fikk forventet svar… egentlig en lettelse, fordi jeg følte meg så dårlig, og testen viste at jeg hadde rett og ikke bare var en hypokonder… 



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar