Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (882) Hverdag (485) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (448) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

tirsdag 4. april 2017

Boblesneakers

Kjøpte meg noe som må være sånn cirka verdens kuleste sneakers i forrige uke! De fantes i marineblått, hvitt og beige, jeg gikk for de blå. Merket er Asfvlt, og jeg kjøpte mine på KI-senteret, denne typen sko vil jeg prøve på foten før kjøp, de skal det går mye med (og de er litt små i størrelsen, jeg måtte ha en størrelse større enn normalt). Men du finner dem også på nett for flere hundre kroner mindre enn hva jeg betalte (sånn kan det gå når en blir betatt...). På Miinto koster samme modell og farge (Asfvlt Speed Sock Sneakers) bare 799,-, her finnes også svarte "boblesko". Overflaten er i neopren og de er superlette

Asfvlt Speed Sock Sneakers





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar