Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (872) Hverdag (478) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (21) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

tirsdag 29. mai 2018

Gode nyheter

Hos fysioterapeuten på onsdag tok jeg spenst-/styrketest etter råd fra ortoped. Gode resultater! Øvelsene har funknet!
Slik situasjonen er nå, så blir det slik: jeg har et neste avrevet bakre korsbånd, men det er noen fiber som henger sammen. Dette kommer ikke til å gro sammen igjen, og det eneste som kan gjøres er å fortsette å trene muskulaturen rundt kneet. Jeg vil alltid ha et bakre korsbånd som er nesten helt av, og det kan ryke helt. Men, med sterk muskulatur vil jeg allikevel leve et aktivt liv, slik jeg liker det. Om siste rest ryker, må jeg ta det derfra. Men, så lenge musklene er sterke, vil jeg sannsynligvis kunne leve fint uten korsbånd også. Jeg må fortsette opptreningen, MEN fysioterapeuten mener at jeg kommer til å kunne gå på jakt i høst. Hurra!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar