Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (876) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

tirsdag 11. desember 2018

Leter du etter julestemningen? Dra til Snoka!

På vår årlige utflukt østover, er det som regel glass, sosialt samvær og harryhandel som står på agendaen. Men, på veien finnes et aktuelt stoppested til, som det er noen år siden sist jeg var innom, og det er Snoka. Her er det massiv julestemning over to etasjer. Et overflødighetshorn av julepynt. Jeg har vel fortsatt til gode å faktisk kjøpe noe her, men å se seg rundt og suge inn stemningen er fantastisk! Prisene er jevnt over høye, men det finnes varer i ulike prisklasser, og spennet er stort, fra julekuler, til klær, sengetøy, bunader, puter, saueskinn, servitter og kunstige juletrær. Dette er en uavhengig butikk, og du finner mye her som ikke er å finne hos "alle de andre" interiørbutikkene. Det er også muligheter for å ta en kopp kaffe/te med kake til. Snoka er et sted jeg anbefaler å stoppe innom om du er i farten, her finner du mye som kan friste å ta med hjem, i tillegg til julestemning!

 



 
 
Denne reinen fristet (så klart) meg... Men 2900,- ble i meste laget for ei slunken førjulslommebok...

Denne puta angrer jeg på at ikke ble med hjem, se så lekkert de har gjort det av saueulla!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar