Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (877) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

fredag 26. juli 2019

Krumers Alpin i Seefeld

  
Det er ingen tvil om at vi var usedvanlig heldige med rommet! Vi fikk jo en suite med romslig gang separat bad og toalett, sofakrok og spisekrok, to skrivebord, to tv’er, romslig soverom og platting rett ut til basseng- og solsengområdet. Men, jeg tror at vi hadde blitt fornøyde selv om vi hadde fått et av de andre rommene også. Fellesområdene ble pusset opp i januar i år, så det var moderne, nytt og fresht. Koselig restaurant med flott utsikt, stort og lekkert spa-område, parkeringsgarasje med Tesla-lader, treningsrom, hyggelig personale og vannskåler til hundene ved hovedinngangen. Stedet ligger en kilometer ovenfor sentrum og en kna høre bilene på hovedveien kjører forbi, men det sjenerte ikke oss. Det er tre hundre meter å gå til Seefeld sin gondol til fjelltoppene. 
Vi kunne tenkt oss å forlenge oppholdet, men det var dessverre fullbooket for helgen. Om vinskap tilbake til Seefeld, vet vi hvor vi skal booke rom. 

Frokost

Perfekt for oss! Det er vårt rom i bakgrunnen, og Lakka og Bamse koste seg i skyggen va parasollen sammen med oss da dagen var på det varmeste (=for varmt for tur)

 

Alle slapper av 
 

Mens jeg svømte i det innendørs bassenget, kastestjerner et blikk ut og oppdaget Lakka i farta! Jeg ble litt stresset og kom meg opp og ut så fort som mulig: hva var planen hennes nå? Vel, det viste seg at hun bare tuslet bort til solsengen hvor jeg hadde lagt fra meg håndkleet før jeg hoppet uti, og lå og ventet på meg der. Trofaste lille venn 
 

Deilig å ligge litt i gresset ved siden av hotellrommet 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar