Etiketter

butikktips (55) Elgseter (315) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

fredag 8. november 2019

Vømmølbasen og Porcelen band


For en herlig opplevelse, konsert i Olavshallen med Rotmo og gjengen! Bursdagsgave fra mor. Gunnar, hun og meg på konsert. Jeg har ikke sett Rotmo live siden en kveld på Fossvang  på midten av åttitallet, men skal love at det var verdt ventetiden! (eller, jeg har sett ham live siden. Da han og jeg studerte samtidig på Blindern. Det er eneste gang i mitt liv at jeg har blitt starstruck! Hadde så lyst til å takke ham for musikken, tekstene, men endte med å bare stirre i gulvet, det ble for stort og fallhøyden for høy til å ta sjansen på å si noe... ). Dette er lyden av min oppvekst.
Uansett en knallbra konsert, og de gamle er definitivt eldst, 1,5 time med fullt trøkk hele veien! Ingen pauser eller hvileskjær. Bare gode låter, høy allsangfaktor og mange gode anekdoter underveis. For oss som kan det meste som har kommet ut fra det holdet, skulle vi selvsagt gjerne hørt enda mer, men det gikk i ett og alle sangene var topp. God fremføring og et engasjert band, alle elsket å stå på scenen.
Om Vømmølbasen og Porcelen Band skal ut på veien igjen i 2020, få det med deg!



Deler en liten snutt som ligger på Youtube fra første konsert på denne turneen, også den i Trondheim. Vi fikk med oss den siste

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar