Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (881) Hverdag (484) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 11. oktober 2021

Mandagsjakt

 

Nytt slipp av Svipp. Denne gangen fant han elg og hang på. Langt og lenge, hadde vi vært flere hadde fet nok blitt noe, for de passerte flere poster. Jeg kom meg etter i bil etter hvert, og målet ble å avskjære, enten med fall eller for å unngå at det dro for langt ut av terrenget. Noen få hundre meter fra grensen  har nok elgen dratt over et tjern, Svipp brukte litt tid på «å hæle seg», så jeg rakk akkurat å komme i kontakt med ham (kastet fra meg bilen og løp). Han ble glad for å se meg og kom inn for å hilse, våt til ryggen. Og da måtte han bli med meg tilbake (selv om han gjerne hadde fortsatt).



Nyvasket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar