Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

onsdag 23. mars 2022

Squeeze

 


Ved en tilfeldighet ramlet jeg over Squeeze massasje. Et konsept der du kan melde deg inn og få massasje til en veldig hyggelig pris! Månedsavgiften på 425,- gir deg en månedlig 25 minutters massasje. Du kan også få lengre timer. Og du kan bestille time uten å melde deg inn, men da må du betale mer vanlig pris. 
Dette blir litt som Cutters, god massasje for en veldig god pris, uten fiksfakseri og så mye ekstra. Ut fra inntrykket så langt, er det ganske lett å finne ledige timer (min praktiske erfaring er fra at jeg fant en time bare 30 minutter etter), og det er åpent både på dagtid og ettermiddag. De har også behandlingssteder i både de fire største byene og i Viken. 
I tillegg til lav pris og enkel tilgjengelighet vil jeg fremheve massørens fleksibilitet. Her kom spørsmålet om hvilken styrke jeg ville ha på massasjen, og hun leverte definitivt hard, slik jeg bad om, så jeg kunne kjenne at noe hadde skjedd både samme kveld og dagen derpå. 

Anbefales om du trenger et avbrekk i hverdagen til en behagelig pris. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar