Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (877) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 7. november 2022

47 dager igjen…

 


Det fort mot jul nå. For en juleelsker, begynner det å klø i fingrene etter å komme i gang med pynting og førjulskos, men jeg klarer å holde meg i skinnet så langt altså… 

Men, i går begynte jeg så smått med pakking av julegaver (har kjøpt mye med håpløs fasong i år, kan bli krevende å få pakket dem fint inn…), og, de første julekortene er også avsendt (sammen med de siste takkekortene fra bursdagen). Det er så koselig med førjulsaktivitetene så lenge jeg har god nok tid til å unngå stress. Og jeg vet jo ikke hvor lenge elgjakta varer i år, så det er bare å komme i gang med forberedelsene. 


Dette julepapiret fikk vi med oss fra fjorårets julefeiring i USA. Skikkelig amerikansk, var moro å finne det frem igjen. For å få det med oss hjem måtte vi rulle hele den laaaange rullen helt ut og brette og brette for å det i en passelig størrelse som fikk plass i kofferten. 

Lake Placid-elgen passer på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar