Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (887) Hverdag (485) interiør (115) jakt (239) Jul (301) Krokskogen (237) mat (448) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 7. april 2024

Innelørdag

 


Denne helgen skal jeg hvile meg i form, om alt går etter planen… jeg regner ikke med å være i god form allerede mandag, men jeg skal i alle fall ta det med ro og holde meg inne, så jeg ikke er i dårligere form på mandag. Det er ikke så mye å gå på her enda, så fotballkamp på Marienlyst og annen moro utgår. Gunnar lufter gråtassene. Lørdagens aktivitet ble å rydde ned påskepynten, resten gikk til hvile. Gunnar laget middag og hundene gav kos. 

Sees om et år


Påskekyllingen som mamma har laget, takket fir sesongen 

«Egg» på Gotlandsull

Tulipanene er utrolig vakre på det siste

Dett var dett

Etter påskepakking ble det sofaen, med te. Etter hvert kom resten av flokken hjem også, så da ble det kos i tillegg. 
Er forøvrig heldig, med tre rosebuketter i stua nå, så veldig fint, selv om sesongpynten er borte. 

Svipp satte seg i sofaen ved siden av da han kom hjem 

Blid gutt da, som alltid


Laika var også blid etter tur



Begynner å få voksne former

Svipp passer på mens Gunnar lager fish taco

Klar for middag! 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar