Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 7. februar 2016

Woodbury Common

Lørdag gikk med til outlet shopping på Woodbury Common. Et veldig stort og bra outletsenter, med rikt utvalg av butikker, også i den eksklusive enden av skalaen. Vi var "flinke", og klarte å huske at vi hadde begrensninger på bagasjefronten, men litt ble det med tilbake. Vi betalte 40 doller pr. pers. for buss t/r, den har 4 avganger hver dag og bruker ca. en time hver vei. Med på kjøpet fikk vi med et kuponghefte som gav ekstra gode rabatter enkelte steder, jeg fikk brukt det bare et sted, men det medførte at jeg sparte en bra sum på solbrillene jeg kjøpte meg. Likbart!


I beruselsen av de gode prisene glemte jeg jo helt å ta bilder! Men i mangelen på speil da jeg kjøpte solbriller, ble det i alle fall tatt et bilde på åstedet. Nye solbriller fra YSL altså. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar