Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (872) Hverdag (478) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (21) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

torsdag 15. juni 2017

Den perfekte selvbruning!


...dette er og skal ikke bli noen rosablogg, men... Når du oppdager noe som du er skikkelig skikkelig fornøyd med, må du jo dele det!
Rituals har egen butikk på Sandvika Storsenter. Der har undertegnede klart å styre utenom, helt frem til i vår... Etter en middag med mannen skulle jeg bare passere butikken på vei til bilen(og ja, Gunnar hadde parkert i motsatt ende, derfor lot det seg gjøre). Jeg hadde lest om en av duftene på en eller annen rosablogg og var nysgjerrig og ville ta et sniff... Den duften ble ikke min favoritt, men jeg klarte selvsagt å få en annen favoritt til sommeren, og med dette konseptet, der det finnes så mye forskjellige produkter til hver duft tok det jo rett og slett litt av... Heldigvis er ikke produktene så dyre, men det ble en pose av det. I kassen ble jeg møtt av flere gledelige overraskelser: gratis ting fordi det var sommer, fordi jeg hadda handlet for mer enn så og så mye og så videre. En av sommergavene var en selvbruningsbodylotion.
Etter en helg på fjellet som resulterte i en klassisk vårbrun kropp (brun til haken, blåhvit på resten) var det på tide å teste selvbruningen, for å kunne ikle seg litt annet enn høyhalsede gensere. Og jommen sa jeg smør! Dette er en selvbruning som må påføres over flere ganger, med andre ord så blir en ikke akutt mørkebrun, men det innebærer også at det er lettere å unngå skjolder som varer i en uke! Og det aller aller beste (når kremen først fungerer og gir farge): det lukter ikke selvbruning! Det lukter vanlig krem, også morgenen etter. Den normalt lettere kvalmende duften som vanlig selvbruningskrem gir var ikke til stede! Denne kremen kunne jeg til og med brukt som vanlig krem om jeg skulle ut blant folk.
Konklusjon: selvbruningskremen fra Rituals anbefales på det varmeste!
Klikk her for å komme til kremen i Rituals sin nettbutikk.

Ritual of Dao og selvbruningslotion


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar