Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

fredag 28. januar 2022

Eg kan

Erik, Bent og Roar avsluttet sine ord til Nils Arne med dette fine diktet av Ingvar Moe i dag. Så beskrivende for Godfot-teorien, hvor vi har noe å lære alle sammen. Det er verdt å dele videre: 

Eg skriv ikkje fint og eg les ikkje fort, 
så meg er det lett nok å terge.
Men gjeld det å springa av stad som ein hjort, 
å dukke i elva, å klatre i berget...
Jau, det kan eg greie, jau, det går nok an.
Om nokon vil seie dei trur eg kan!

Eg somlar og rotar, sit aldri i fred
og får aldri ferdig ei lekse.
Men gjeld det å lokke ei mor til å le, 
ein hund til å danse, ein blom til å vekse...
Jau, det kan eg greie, jau, det går nok an. 
Om nokon vil seie dei trur eg kan!

Eg greier mest aldri å fange ein ball, 
eg spring nok, men stega er tunge. 
Men gjeld det å stelle ein hest i ein stall, 
ein sjuk i ei seng og ein ørliten unge...
Jau, det kan eg greie, jau, det går nok an. 
Om nokon vil seie dei trur at eg kan!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar