Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (872) Hverdag (478) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (21) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 7. mars 2022

Ryddetur

 


Det ble ingen lang fellesesong, covid får ta litt av skylda for det.  Men området tror jeg vil være aktuelt neste sesong igjen. Og da får jeg vel investere i enda ei felle, får bare spare til to viltkameraer til med MMS-funksjon, da kan de henges opp allerede i november. Grunnen til det med viltkamera, er så enkelt som at du er forpliktet til å sjekke fella di ukentlig når du har det ute, det er litt vanskelig når en bor 4 timers kjøretur unna. Men om jeg kan følge med på fella digitalt, vil jeg kunne rykke ut om det skulle skje noe der når som helst. 

Fantastisk føre på Skjerdingen nå forøvrig, skulle gjerne hatt hele dagen på å fly rundt i løypene nå. Men med skulder på rehabilitering, ble det en passe tur denne dagen. 


Nydelige løyper!


Er så glad i både fjellskiene mine (Åsnes Beridablikk, hundevennlige) og skoene til (Alfa Outback, skisko med faste gamasjer)


Fella, henger der så ensom og fin


Svipp går bakerst, for å sikre best mulig løype å gå i. Veldig kjekt med lett pulk når en skal drasse på litt forskjellig

På returen fikk Svipp øve på å gå løs igjen, og det gikk kjempefint!

Sola skinte så fint på Skjerdingfjellet, og da var det på tide å dra hjemover

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar