Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (877) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 26. mars 2018

Verdens fineste regnjakke!

Er det i en forbindelse jeg synes en kan koste på seg noe som er litt ekstra, gjerne litt vilt, så er det regntøy! På grå regnværsdager trenger vi noe som kan lyse opp dagen for omgivelsene våre.
På fredag var det lite kø, så jeg rakk å gå en runde på Mart'n Senteret (eller, AMFI som det heter nå da...) før den obligatoriske handelen på OBS! (Filmer, stæsj, tyggesaker og litt mat, OBS! har så mye forskjellig bra!). Det ble ikke så mye med, men "bonustimen" ble godt utnyttet, og fem minutter før alt utenom matbutikkene stengte var jeg på vei mot mathandel da jeg la merke til ei utstillingsdukke med en helt fantastisk jakke på! Jeg så hvor den kom fra, gikk så fort jeg kunne opp på COOP TREND, fant stativet med jakka, prøvde og kjøpte...  4 minutter tok det... Synes den er så lekker, den bare MÅTTE bli med hjem! Gleder meg til første regnværsdag allerede! Dessuten tror jeg den kan brukes som vårjakke også utenom regnværsdagene, den virker pr nå som en litt kraftig overgangsjakke for meg.
Måtte bare vise deg frem, fordi den er så fin og jeg blir i så godt humør av den! Og så gøy å finne noe    fint hos COOP TREND da gitt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar