Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 14. august 2022

Nytt pledd

 


Slapp av, skal ikke lage egne innlegg for alt vi har kjøpt i ferien altså 😉. Men dette pleddet fortjente litt ekstra. Hadde planer om å koste på meg et Pendletonpledd til i USA, men det var ikke så mange steder vi så slikt faktisk. Men, i Yellowstones beste souvernirbutikk (ved Mammoth hot springs), der hadde de mye kvalitetsvarer, blant annet pledd. Men, så var det dette jeg falt for der sa. Ikke Pendleton, men mye av den samme stilen, som jeg er så glad i. Jeg er jo særlig svak for det jeg kaller «urfolk-estetikk», og dette mønsteret var midt i blinken. Dessuten var fargene (eller mangelen på sådan) perfekte for stua vår, så da ble det med et nytt pledd hjem. I første omgang har det fått ligge utover tv-sofaen. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar