Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (885) Hverdag (485) interiør (115) jakt (239) Jul (301) Krokskogen (237) mat (448) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

tirsdag 26. mars 2024

Mandag

 

Endelig! (Og veldig vemodig at det er siste gang…) Påskelabyrinten! Vi kjørte den på skjerm i dag

Tradisjonen tro pleier jeg å kjøpe med meg baguette til påskelabyrinten på jobb,, nå lagde jeg hjemme. Må’kke rokke ved tradisjoner… 

Var en liten tur innom jobb. Gjorde ikke stort, men hilste på elevene på SFO og de som jobbet. Utslått da jeg kom hjem og fikk to timer på øyet og helt tom. Det blir hjemme i morgen. 

Det var supertilbud på Northug-briller i helgen. Investerte i et par nye og helsvarte. Om ikke jeg kan dra til påsken, får jeg ta påsken til meg 

Hun rakk å bli kreativ mens jeg var inne på jobb, så nå klatret hun frem igjen… fra bommen satte hun seg foran… 

Vinterføre fortsatt

Prinsessen på Haugen 

Godt å være hjemme igjen 

Til kvelds stod naboen på døra, med skikkelig bli frisk-suppe! Så snilt! 

«Jødisk penicillin» 

…og så kom det reisebrev fra reisende Mac, som har hilst på denne lille alligatoren 

…og sett puma-skilt… 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar