Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (885) Hverdag (485) interiør (115) jakt (239) Jul (301) Krokskogen (237) mat (448) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

onsdag 20. mars 2024

Sykemeldt

 

Søndag for to uker siden begynte jeg å harke i bilen på vei hjem fra Vinterpalasset…. Og siden har det bare utviklet seg videre. Halsbetennelse med tjukk hals, kvalme/oppkast/diare, feber, sår hals, tørrhoste, slimhoste, tett i trynet og tapt smak-og luktesans oppsummerer det meste. Onsdag fikk jeg hostemedisin over telefon, med streng beskjed om å ta kontakt om det ikke ble bedring snart. Så da ble det å ringe legekontoret da de åpnet mandag, og inn på time 9.20. Jeg har en utrolig klok, dyktig, empatisk fastlege, med humor. Ingen pekefinger her, men det ble sagt minst ti ganger at det var bra at jeg tok kontakt nå. 
Jeg gikk it derfra med lungebetennelse, antibiotika og noen dager med sykemelding. 
Bare å ligge rolig og vente på at det gir seg nå! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar